Tuto cestu jsme absolvovali výhradně v pánském obsazení. Dvě speciálně postavená auta, čtyři chlapi. Pod karoserií starého patrola se schovával postavený podvozek s posunutou zadní nápravou. I Discovery I měla pod svým šasím obě patrolí nápravy a snad krom kastlíku před spolujezdcem se na ní dalo zamknout vše – včetně 3 uzávěrek. Zajímavostí na tom však je, že i přední byla vyráběna doma ze zadního diferenciálu GR Y60. Tohle auto ve spojení s těmito pneumatikami se chovalo v terénu velice dobře. V kufru velmi jednoduchá nízkonákladová vestavbička, která však poskytla místo pro vše potřebné. Vlastně –zas tolik toho člověk v takovém osazenstvu nepotřebuje. A vodka na večer k ohni na Ukrajině opravdu nemůže chybět.
O zážitky nebyla nouze. I na Ukrajinskou policejní kontrolu rád vzpomínám, kdy jsme zaplatili odpolední pokutu za konzumaci alkoholu za volantem z předešlého večera . Když se nás policista tázal, zda jsme pili a dostal zápornou odpověď, následoval dotaz: „a včera?“ Po kladné odpovědi již pátral po typu alkoholu. A i přes to, že jsme mu říkali, že pouze pivo, měl jasné vysvětlení: „ ..víš Daviděnko…vodka není problém, ale PIVO..oujejeje..to je problém!!! “ S úsměvem na rtech jsem zaplatil pokutu a vzpomněl si na řidiče Kamazu naloženého dřevem, který vypadl z kabiny a nemohl na nohy, jak se mu v alkoholu pokoušela kolovat krev….